BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

WELCOME

Wednesday, May 20, 2009

Redza in da smoke house..

Waassssuspppp!!!!!! hai kawan2 pe kabar?? jangan tokojut lo eden edit blog ari nie.. sebonarnye aku nak tunggu sampai cukup 12 bulan, genap setahun baru kemaskini blog aku. Tapi bila ada banyak pertanyaan dari kawan - kawan tak sampai ati lak rasenye... ( ada ke yang tanya, rasenye takde kot..he he ). Banyak perkara yang membuatkan aku edit blog aku ari nie. aku nak peram lame2 blog aku ni. aku nak adaptasikan blog aku ni macam budu ngan wine ( air yang mat saleh minum tu ). wine ni kalau nak dapat rase yang paling kick n mengancam kena peram lame2. lagi lama kena peram lagi kick, ada yang peram wine sampai 15 tahun pun ada. tapi blog aku takde la sampai 15 tahun. kang tak sempat nak edit, pendek umo kang.. jawabnye tak beredit la blog aku..jadi aku rase blog aku ni bila peram lame2 akan jadi kick n mengancam la.. ha ha ha.. lagipun aku nak buat macam David Arumugan la.. lame menghilang dalam industri seni tanahair pastu tibe2 buat come back ngan album baru. timeeee kaseyyyy... buat rakan2 ubern n tak ubern lagi macam aku, aku selalu bace blog korang... tahniah nuar johor, blog ko memang hebat. Nuar teluk buloh bile lagi nak ade blog.. takkan nak jadi macam David Arumugam gak..he he. 10 bulan aku tak memblog, dah banyak aku lupe. dah la ilmu blog ni aku cetek sangat pastu dah lame ta memblog jadi lagi la bodo aku nie.. aku nak sign in tadi pon dal lupe password..he he.. tapi nasib bek ada tulis, kalo tak jadi, jadi bahan arkib negara la blog aku nie. biase la, monyet pun kalo 10 bulan tak bergayut, pas tu tibe2 nak begayut gayat gak die.. silap2 nak manjat pokok pun dah tak reti.. aku takde tenet kat umah tu yang susah sket nak memblog. harap kat skolah je sket2.. sedihnye...

1 comments:

burn said...

kira2 kita nie sama la.aku pun jenis peram gak